ände att jag var tvungen

Tjo bloggen:) Jag vet...jag bloggar inte längre. Inte på nån blogg men nu känner jag bara att jag behöver det:) Det har hänt så mycke saker så jag kan inte säga allt!Men de viktigaste tar vi...
Jag har:
fått en ny klass
fått ziperall
varit med kompisar
firat julafton
nyår
juste igårvar det nyår så nu är det 2012!!:)
nu är de fortfarande jullov men nästa måndag börjar vi;(
Jaja  på jullovet har jag varit i jämtland och firat jul där.
jag fick en ny mobil:)
sen igår på nyår firade vi hos axel:9 det var skitkul jaja här kommert lite bilderviggo
mullesnusmumriken,sniff o mymlan
ni inser att jag inte kan ladda upp alla bilder så hejdå
tack o gonatt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0