Det går åt så mycke tid!!

Hej! Förlåt att jag inte bloggat så mycket den här veckan men det går åt så mycket tid när man gör alla roliga saker. Iförrgår var jag ju på Kneippyn hela dagen med Hampus,Malla och Hillevi. När vi var i vattenlandet för andra gången på dagen träffade Hampus en kompis. Han hette Tobbe! Idag när vi var i Visby och handlade med Beth och Katta så köpte jag:2 paraply klubbor..mums!,Enjätte,jätte tunn sjorta,Ett jätte tunt leopard linne. När vi var på Cubus så såg vi Tobbe, haha. vågade inte gå fram och säga ``Hej´´  för tänk om det inte skulle vara han:P Men sen så ringde vi han och frågade om han var på Cubus och då sa han att han va det och att han såg oss med så det ordnade sig tillslut!. Igår var vi i sigvalde. Jag badade inte för jag fick två myrbett och det gjorde ont som faan. Jag han inte bada fören jag gick in i bilen med Katla och satt mig och läste lite roliga historier. Nu ska Hampus,Malla,Pia och Johan komma och äta hos oss. Imorron natt åker vi hem härifrån. Då blir det Tjoffs adjö med Gotland...Buhuu:(  Näää jag skojja ba. Vi kommer ju hit måånga gånger till:) ooopps nu kom dem assåå Hampus,Malla och Föreldrarna så jag måste sluta. Nu kommer iallafall en bild på Malla ocg mig:)
Hadebra!

Kommentarer
Postat av: Kronprinsessan

Då ses vi på lördag!!!!

2011-07-21 @ 21:58:57
URL: http://enmli.blogspot.com
Postat av: Hedvig Borg

AA det görvi

2011-07-23 @ 13:01:46
URL: http://hedvigborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0